Krajczár Gyula Jr.

2007. november 6., kedd

Egy új éra kezdete

Elegem volt a saját oldalamból, úgysem használtam soha semmire. Csak a baj volt vele. Ehelyett inkább egy hagyományosabb megoldással próbálkozom, méghozzá itt a Blogger-en. Ide fogok mostantól blogolni, remélhetőleg gyakrabban mint eddig.

A váltást megkönnyítette, hogy a Webisztán hatására én is felfedeztem magamnak a Flock nevű böngészőt, ami egy nagyon jó dolog. Ebbe bizony integrálva van egy csomó minden, így a Blogger is. Tehát elértem azt amit eddig is akartam, offline tudok postolni.

A Flock mindemellett sok minden mást is tartogat a felhasználó számára. Röpke két órányi haszálat után eddig csak a Facebook-ot konfigoltem bé eddig, de ez rendkívül hasznosnak bizonyult... El is gondolkodtam rajta, hogy iWiW-hez létezik-e hasonló megoldás...

0 hozzászólás

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!