Krajczár Gyula Jr.

2008. november 3., hétfő

K.I.T.T. - 2008. november 1-2. - Sasrét

A hétvégén Sasréten voltunk, a szokásos Károly-napi Indián Törzsfőnöki Tréningen. Az alaphangulat megvolt, jó volt és rövid is volt, mert megint idő előtt kidőltem a sorból. Ettől függetlenül rendkívül élveztem az egészet. Újra Sasréten voltunk, újra indiánok voltunk, újra éreztem azt a felhőtlen szabadságot amit máshol nem lehet, csakis Indiántáborban.

Nagyon hosszú ideje járunk Sasrétre táborozni, de mindig rácsodálkozok, hogy milyen gyönyörű az a hely. Ezúttal az őszi Sasrétet csodálhattam, a színek kavalkádját, az erdő halk suttogását, néha egy vaddisznó hangját. Csend volt és nyugalom. Az a fajta folyamatosan mozgó és változó nyugalom, ami csak a világ eme elrejtett sarkának a sajátja. Egyszerűen fantasztikus volt. Alig várom már a decembert.

1 hozzászólás

Névtelen
2008. november 19. 12:29

Tisztelt Krajczár Úr!
Gyermekkorom egy rövid, de szép időszakát még a 60-as évek elején a Sasréthez közeli Lukafán töltöttem, ahonnan alsós diákként Sasrétre jártunk iskolába.
Ahogy múlnak az évek, sokszor visszagondolok erre a szép vidékre, s máig is gyakran keresgélek a neten ide kapcsolódó cikkek után. Azóta elég messzire (Szombathely) kerültem. Most a fenti sorait olvasva jött az a gondolatom, hogy megkérjem egy kisebb szivességre. Ha lenne pár fotója a mai környékről, esetleg pont Lukafáról, szíveskedjen nekem e-mailben elküldeni őket. Nagy örömet szerezne vele! Persze járhatok úgy is, mint az ezt megelőző lakhelyemmel, Bodorfapusztával, ahol az egykor szép kastély, ahol agronómus szüleimmel éltünk, már szinte az összedőlés határán áll, s az egykor gyönyörű parkból is pár öreg fa maradt csak. Az ottani légifotókat küldő Tóth Géza urat szintén a neten fedeztem fel.
Előre is köszönöm fáradozását.
Tisztelettel: Széles Gyula (gyulabdf@citromail.hu)

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!