Krajczár Gyula Jr.

2009. január 18., vasárnap

Szék

Nem kertelek sokat, van új íróasztal székem. Egy IKEA Verner modell lett a befutó, melyet me délelőtt vásároltam meg a Budaörsi áruházukban. Egy heveny ebéd után pedig összeszereltem és most benn ülök. Csodás!

Úgyhogy ezúton szeretnék köszönetet mondani, mindenekelőtt Anyunak, akitől valójában kaptam ezt a széket és Apunak, aki eljött velem Budaörsre, hogy ne vonaton kelljen hazacipelnem a széket. Köszi!

upd.: Heh, azért hátránya is van az új széknek. Kb. egy órája próbálok elindulni zuhanyozni, de mindig le kell ülnöm, mert annyira jó! :)

4 hozzászólás

Névtelen
2009. január 20. 12:10

Én is nemrég kaptam egy fain kis széket, azóta tök jó, komolyabbnak érzem magam ;)

Krajczár Gyula Jr.
2009. január 20. 12:24

CEO feeling! :)

Névtelen
2009. január 20. 14:01

Nekem is van egy fasza bőrfotelem, épp abban csücsülök:D

Névtelen
2009. január 25. 16:02

BLDG SZLTSNPT!

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!