Krajczár Gyula Jr.

2009. február 5., csütörtök

Vihar előtti csend

Lassan de biztosan közeleg a nyugodt semmittevés vége, hétfőn újra indul a show. Másnéven az egyetem, a 6. félév.

Ezt az utolsó néhány napot - egyszerűen fogalmazva - bütyköléssel töltöttem. Rendszereztem a CD-imet, az adataimat még nem, Mac OS X-et telepítettem, a jövő félévre vonatkozó teendőimet vettem számításba és egyéb ilyesmi dolgok. Most meg Vista installer lemezképet farigcsálok.

Tulajdonképpen semmi életbevágót nem csinálok legalább egy hete. De jól esik.

4 hozzászólás

Névtelen
2009. február 5. 19:36

Semmit tenni néha jó.

Krajczár Gyula Jr.
2009. február 5. 19:58

Ez kétségtelen. De nem tudnám örökké ezt csinálni. Bizonyos fokig örülök, hogy hétfőtől más talál ki nekem programot :)

Névtelen
2009. február 5. 21:18

Ja. Van, hogy annyira semmittevős egy hétvége - miközben te pörögsz hatezren - hogy megváltás, hogy kezdődik a suli.

Parker
2009. február 12. 20:01

Azért a semmittevésben nincs semmi rossz dolog:P

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!