Krajczár Gyula Jr.

2008. január 28., hétfő

Boldog születésnapot NEKEM

Na, hát körülbelül ma reggel fél 6 óta a világ inden országában jogosult vagyok cigarettát, alkoholt és egyéb agyrontó termékeket vásárolni.

Igen, úgy van! 21 éves vagyok, ma. Az igazat megvallva még nem érzem azt a tömény örömet, hogy születésnapom van, de remélem, hogy ez a nap folyamán megváltozik.

Ehhez az eseményhez tartozik egy aranyos esemény is. Tegnap délután háromnegyed ötkor MSN-en kaptam egy üzenetet kedves volt barátnőmtől Caroltól, hogy "HAPPY HAPPY BIRTHDAY!" Először kicsit elgondolkodtam az ügyön, aztán rájöttem, hogy bizony Kínában akkor már Január 28-adika volt. So far so good!

A lista (időrendben): Vera, Mima, Anya, Blans, Mark. A tegnapi összeveszés után nem csodálom, hogy apa meg mariann "elfelejtkezett" az ügyről. No nem baj, azért remélem lesz ez még így se!

Még így a végére egy rövid üzenet Katának: jelentős haladást mutatok :) (Nem kérdezni semmit, Kata tudja miről van szó és ez elég)

upd.: A végére olyan jó lett, hogy már-már örültem, hogy születésnapom :)

0 hozzászólás

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!