Krajczár Gyula Jr.

2008. február 12., kedd

Félévkezdés

Hát ez is elkezdődött. Tegnap megkezdtük a 2007/2008-as tanév tavaszi félévét, ami nekem szám szerint a negyedik.

Egy Jelek és Rendszerek előadással kezdtünk, ami - fogalmazzunk így - nem volt túl bíztató. Már az első órán integrálok és függvények jöttek elő, alátámasztva az Anal2-t mint előkövetelményt. Viszont négy zárthelyi lesz belőle, a szükséges hat pontot csak összekaparom valahogy.

Utána, már-már hagyományba illően beültünk az Egyetemi Kávézóba, jobb szó híján, inni. Nem szeretem használni ezt a szót, de erre nem lehet mást mondani. Már csak ezért is mondhatnám, hogy precedens értékű volt az eset, de itt még nincs vége. Mert azt is szoktam hangoztatni, hogy nem vagyok híve az össze-vissza ivászatnak, tengap mégis ez történt. Három korsó, három különböző sör (Soproni, csapolt valami, Borsodi), mindez megfejelve három különböző felessel. Nem 3 centivel, felessel, amit a csapos csaj kellemesen kibővített. Így került a szervezetbe egy Fütyülős Mézes Málna, egy tequila és egy Metaxa.

Egyszóval adtunk a májnak rendesen. Mellette biliárdoztunk, meg néhány kör póker is lement, amúgy meg osztottuk a hülyeséget. Meglepően kaotikusra sikeredett a délután, de végül nagyon jól sült el. Korábban nem is gondoltam volna, hogy lesz még ilyen.

Félreértés azért ne essen, morális válságba sem keveredtem. Sőt, most kifejezetten jól érzem magam, és talán még egy kis boldogságot is érzek.

0 hozzászólás

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!