Krajczár Gyula Jr.

2008. november 29., szombat

Tennivalók per Nov. 29.

Jelen pillanatban a következőket kéne elkezdenem, megcsinálom, befejeznem vagy legalább átgondolnom és részletes tervet készítenem a megvalósításról:

  • Mecsekkórus weboldal: Egy jó ideje ígérgetem, hogy megcsinálom úgy, hogy ők is tudják frissíteni, de még nem tudtam rávenni magam.
  • Indiántábor weboldal: Mostanában kicsit visszaesett a látogatottsága az IT honlapjának. Ezért be kéne fejezni az admin felületet illetve elkészíteni a galériát.
  • Grafika 3. házi: Ugyan a másodikat nem tudtam leadni, így megajánlott jegyet már nem kapok, azért ezt még be kéne adni, hogy meglegyen az aláírásom.
  • Elektro ZH felkészülés: Tulajdonképpen ennek kéne a lista tetején állnia. A valóságban ott is áll, de még nem volt alkalmam rákérdezni emberekre, hogy miből tanulnak; én meg még nem világosodtam meg.
  • ***: Ez titok :)

Szóval ez lenne az nagy lista. Nem nagy munka egyik sem, kivéve persze az Elektro ZH-t. De lassan nekiállok, mert ezeket be kell fejezni, minél hamarabb.

0 hozzászólás

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!