Krajczár Gyula Jr.

2008. november 29., szombat

Utazás

Utazni jó, ezt bárki aláírja nekem. Tehát utazni kéne, elsősorban Európa történelmi városaiba. A teljesség igénye nélkül és a fontossági sorrend mellőzésével a lista: Bécs, Pozsony, Zágráb, Ljubjana, Velence, Róma, Prága, Berlin, Párizs, Amszterdam, stb.

Most, hogy a MÁV új vonatokkal próbálkozik, egy már egészen elérhető: Bécs. 13 euró egészen elfogadható ár. Kimegy az ember egy hétvégére nézelődni, kajálni, inni valamit.

Egészen megfogott ez a gondolat. Jártam én már Bécsben, de akkor nem érdekelt. Utáltam a német nyelvet és mindenkit akinek ez volt az anyanyelve, érthető, hogy miért nem szerettem Bécsbe menni. Most már azonban máshogy gondolom és érdekel. Menni fogok...

0 hozzászólás

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!