Krajczár Gyula Jr.

2009. január 15., csütörtök

'Nuff said

Egy újabb alkalom, amikor tanulás helyett inkább egyéb, nem annyira fontos dolgot csinálok. Ezúttal a Google Reader-beli feliratkozások voltak soron.

Egyrészt felcímkéztem, átcímkéztem a követetteket, hogy tényleg a releváns helyen mutogassák magukat, nem pedig összevissza. Így például a Microsoftos blogok szépen átkerültek a "Szakmai" részlegből a specializált "Szakmai blogok" részlegbe, Apa blogja a blogok közé került az eredeti érdekes szekcióból, és a többi.

A második fázisban pedig elköszöntünk az IE Team, a Windows 7 Team, a Bia Securities, a Sasandi és a Tutorial.hu blogjaitól, különböző okok miatt. Ezen okok közé tartozik a ritka írás, a túl hosszú, a propaganda és az egyszerűen nem érdekel. Köszönjük.

Mivel ezt a bejegyzést is azért most írom, hogy még ne tanuljak, megemlítem, hogy második próbálkozásra sikeresen teljesítettem a Szoftvertechnológia tárgyat. László Zoltán tanárúrra sokszor gondoltam, szépet is, csúnyát is. Sőt, néha még felmenőit is megemlítettem. De mostantól nincs harag, mert megadta a kettest és ez minden korábbi bűnét felülírja. Nem tudom, hogy valaha erre téved-e, de azért ideírom, legyen meg:

Kedves László Zoltán Tanár Úr!
Köszönöm, hogy átengedett Szoftvertechnológia tantárgyból a 2009. január 13.-i vizsga alkalmával!
Tisztelettel, ifj. Krajczár Gyula

Erről ennyit.

1 hozzászólás

Névtelen
2009. január 16. 17:40

Szegény Sasandit, hogy leminősítetted:D

Megjegyzés küldése

Vélemény, gondolat, kérdés... Ide jöhet!